tisdag 23 december 2014

Dan före dan...


Jag är så dålig på att uppdatera er på bloggen nu förtiden och jag hoppas på bättring... :)


Okej... här ligger en tomteluva...

Det är inte precis så att det inte händer grejer här på Gårdsbacken att jag inte har något att skriva om, snarare tvärtom... det händer verkligen massor... Dessutom så förbereder vi julen så gott det bara går.


Men vänta... den rör ju på sig... vad ser jag, en söt nos... <3

Jag vill ju väldigt gärna städa igenom huset innan jul, kalla det julstädning om du vill, eller bara storstädning... Jag tycker om att minst en gång om året "gå igenom" huset rejält, städa städskåpet, rengöra bakom kylen och rensa avloppen och lite sånt... Dessutom är det spännande att se vilka grejer som kommer till rätta vid en storstädning, ni anar inte... :))


Ahhh, en Champis Juniors söta nos sticker fram, vad gör han där inne?

Vi firar julen med närmaste familjen, en jul med tindrande barns ögon, makalös god julmat, skrämmande många fina julklappar och framför allt hjärtlig samvaro med familjen <3


Han verkar vilja något...

Imorgon är det dan före dan och jag har läget helt under kontroll, allt är done... så imorgon kommer jag att sova ut lite extra på morgonen, äta en god och lång frukost, fila och måla naglarna (det tillhör ju inte vanligheterna kan jag säga) och ta ett julbad, för att när kvällen kommer krypa ner i en renbäddad säng och sova som stock för att vakna upp till en julafton som jag med glädje ser fram emot...


Hej CJ... Vad gör du där inne i tomteluvan?

Jag hoppas att ni också, mina vänner, får en underbar jul, mys med nära och kära, och till er som inte har den möjligheten så känner jag med er och hade önskat att ni också hade den möjligheten... <3


Okej, du vill också önska alla Gårdsbackens läsare en riktigt God Jul...



gardsbacken@telia.com




2 kommentarer:

  1. Sooooo sweet <3 I wish you all a merry, merry christmas. Take care of you. Nastassja

    SvaraRadera
  2. Så himla söt ^^
    God jul på er så syns vi förhoppningsvis om en inte allt för avlägsen framtid <3

    SvaraRadera