onsdag 16 april 2014

Släktträffar


Jösses vad dålig jag är på att uppdatera bloggen nu för tiden... Men jag hoppas på bättring... Tröttna inte på mig, fortsätt gärna titta in... :))

Idag bjuder jag på ett par bilder på Limesläktingar. Vi har varit på tur och bland annat hälsat på hos Limes fine farbror Finn. Jag hoppas kunna ta mig tid och berätta mer om utflykten sen...


Lime och hennes fine farbror Finn... <3

På samma resa så hade vi förmånen att få tillbringa en helg tillsammans med en halvsyster till Lime. Hexgårdens Tease. Visst är hon fin?


Lime och halvsyster Tease...

I övrigt så är det fullt upp på gården. Hälften av tackorna har lammat, så nu äntligen är det full fart i fårstallet igen av små, nätta och livliga lammklövar. Jag ska ta med kameran ut så ni får så hur otroligt söta de är... Återkommer snart!

gardsbacken@telia.com



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar