torsdag 25 oktober 2012

Jag blir så rörd!

Jag vet inte hur jag ska börja dagens inlägg, kanske med orden;
Jag blir rörd!

Jag vill att ni ska veta hur varm jag blir i hjärtat när jag promenerar till brevlådan, lyfter på locket och hittar brev med så vackra ord att jag blir just... rörd!!! Vackra ord och ibland även vackra teckningar :))

Tänk att Gårdsbackens lilla anspråkslösa blogg kan skänka någon glädje, inget kan göra mig gladare :))

Tack, tack, tack igen, för all vänlig respons som ni förmedlar genom brev, mejl och telefonsamtal,  till alla er där ute. Sköt om er väl <3

En dag denna vecka fick jag ett brev i brevlådan med en vacker teckning. Jag har konstruerat en bild utifrån den vackra teckningen... Kolla in bara, Champis underbart blåa färg på pälsen. ;))


Denna vackra teckning låg en dag i brevlådan... :))


Här har jag konstruerat en bild utifrån teckningen...
Jag låter Champis behålla sin Champisfärgade päls dock :))



Be good!





Gilla Gårdsbacken på facebook



Gårdsbacken blog is written by Paula Lundberg & Dan Westman
Please contact Gårdsbacken
# +46 706597199




4 kommentarer:

  1. Naaw så fint! Det var en mycket hjärtevärmande teckning, (jag blir oxå glad av din blogg)MEN kan man bli annat?? Du ger oss ju så värmande bilder på vovvar, höns och fina Champis och fartfyllda tävlingar. Champis har ju en otroligt stor fanklkubb så det e klart att han får beundrar post tillslut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är alltför vänlig... ;))

      Du tänker väl på mig och kommer ihåg den rosa paraplydrinken?

      Kram!
      /P

      Radera
  2. That is a beautiful shade of blue the artist chose for Champis! He has won many hearts, through your wonderful pictures and stories.

    Last day at the seashore - tomorrow we begin racing Hurricane Sandy up the coast.

    Kramar, K.

    SvaraRadera
    Svar
    1. I heared about it on the radio today, about the upcoming storm in the U.S. and I got a little bit bad conscience when I complained about the show we got in our village, when I think about those hurricanes you sometimes get into. It must be very frightning.

      Be careful my dear friend.

      Kram!
      /P

      Radera