torsdag 19 juni 2014

Förvirrad grävling på stan...


Jag fick vara med om en liten udda grej för några dagar sedan, när jag var på stan.




Jag skulle gå in på Jysk och såg i ögonvrån att det hade någon annan också för avsikt att göra. För precis bredvid mig kommer en grävling tassande med sina stora fötter, mitt på parkeringen, till synes helt oberörd.




Jag som nästan alltid har kameran med mig, var snabb att hämta den i bilen och plåtade några bilder på min shoppingkamrat... :))


I bakgrunden står lite folk som är helt omedvetandes om Mr. Badger.

Det kändes lite som landet möter staden. Mr Badger kändes väääldigt malplacerad fast han var helt cool trots den,för honom, annorlunda omgivningen. Han strosade runt en stund och syntes fundera på om det var något han behövde från Jysk men tassade sedan vidare mot okänt mål...


gardsbacken@telia.com



1 kommentar:

  1. Wow, that's something you don't see every day! Hope the little fella was okay. You ought to send the photos to your local newspaper, Paula! Hugs and good weekend! K.

    SvaraRadera