söndag 27 november 2011

De allra bästa valpköparna...


Egentligen hade jag tänkt att skriva ett lite längre blogginlägg ikväll men klockan är mycket och jag känner att tiden inte riktigt räcker till för det just nu... :(

...så istället lägger jag bara in några nytagna bilder på Fame och två kullsyskon, Milla och Tallis, som varit på besök på Gårdsbacken under ett par helger. Det är så fantastiskt roligt för oss att hålla kontakten med de allra bästa valpköpare :)) Gimmie och Fame blir alltid så glada när de får träffa någon ur "familjen". Jag är helt övertygad att Gimmie känner igen, och verkligen blir överlycklig att få träffa dem. Hon är aldrig så "tossig" och full av bus som när hon får träffa sina valpar.


Gimmie, till höger,  med två döttrar...

Fame vid fallet...

Milla vid fallet...

Gårdsbackens Talisker
vallar på Gårdsbacken...

Jag berättar lite mera senare om besöken på Gårdsbacken när klockan inte är lika sent.
Måste upp tidigt imorgon...


Må så gott så länge!




Kontakta Gårdsbacken



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar