tisdag 22 november 2011

Snart 10 000 läsare!!!



Helt fantastiskt!!!
Jätteroligt att ni tittar in hos oss på Gårdsbackens blogg... <3

Aldrig hade jag kunnat tro att jag skulle få så många läsare på min blogg när jag lite trevande började skriva för några månader sedan. Jag hade under ganska lång tid dessförinnan klurat lite på hur min blogg skulle se ut. Att den skall handla om vallande vallhundar och om vår gård är självklart. Jag vill förmedla mina egna tankar och idéer om livet med hundarna och gården. Dessutom vill jag så gärna att Du som läsare ska få ut något av mina skrivna rader och hoppas att Du också känner så ibland!

Min sambo kommer i fortsättningen också att skriva på Gårdsbackens blogg, inom kort kommer han bland annat att berätta om ett experiment han gjorde med Fame i vallningen för en tid sedan. Kanske med rubriken, självtänkande vallhund?
Sedan håller han på att redigera KANINVALLNINGFILMEN!!!
Trot eller ej, den är på gång...

Jag har massor med planer för sidan i fortsättningen, både på det utseendemässiga planet och innehållet. Jag sprudlar av idéer!!!

I slutet av varje blogginlägg kommer min mejladress att synas. Tveka inte att skriva några rader till oss på Gårdsbacken om det är någonting du funderar på.

Kontakta Gårdsbacken
gardsbacken@telia.com



Sköt om er så hörs vi snart igen!!!


2 kommentarer:

  1. Kaninvallningsfilmen! Jaaa!!

    SvaraRadera
  2. Den som väntar på något gott...
    :))

    SvaraRadera