torsdag 15 mars 2012

Lite uppdatering om Champis...


Champis fortsätter att glädja många människor världen över. Jag har inte skrivit någonting på länge om Mästerkaninen, men eftersom jag fortfarande har många besökare på bloggen från många olika länder känner jag att jag borde skriva några rader...




I skrivande stund har vår Youtubevideo 2 765 000 visningar, från 211 olika länder.
På Youtube kan man hitta diverse statistik på sitt videoklipp och det är lite kul att kolla den statistiken emellanåt. :))


Champis, har blivit en världskändis... :))

Man kan se alla länder specificerade, och antalet visningar i varje land.
USA ligger i topp på Champis -den vallande kaninenklippet... Därefter kommer:

2. Kanada
3. Storbritanien
4. Tyskland
5. Sverige
6. Belgien
7. Ungern
8. Australien
9. Nederländerna
10. Finland

Lite  skoj är det också att kolla från andra änden av listan... Där hittar man lite mer udda länder, som Kongo-Brazzaville, Guinea-Bissau, Marshallöarna, Ekvatorialguinea, Montserraf, Tonga och Salomonöarna... Tänka er att människor i dessa länder också har kikat på Champis :)) Man ser en karta över alla länder där klippet visats och där är så gott som alla länder i världen representerade. Det är bara en liten "vit" fläck i mitten av Afrika där klippet inte visats.


Man kan få nog av uppmärksamheten också :))
Ibland blir det för mycket av det goda...

Så med risk för att bli tjatig så måste jag tacka alla er som skriver till oss. Vi har fått många nya bekantskaper. Verkligen jätteroligt! Det är fortfarande många som jag inte har svarat ännu, men jag ska göra mitt bästa för att skriva till er alla! Och tveka inte att höra av er om det är någonting ní undrar över... Och om någon skulle ha missat videon så lägger jag ut det igen, här nedan... :))


Champis -Den vallande kaninen





Kommentar från Youtubeklippet
this animal is in "top banget ( indonesia news )+
GandyBoyLostSaga




Gårdsbacken blog is written by Paula Lundberg & Dan Westman
Please contact Gårdsbacken
# +46 706597199

 
You people, who visit our blog and want some information about Champis -the herding rabbit, Please write "Champis" in the box, in the upper right corner of the page. and you will find information about this Big little rabbit  :))




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar