måndag 14 oktober 2013

Tack supersnälla!!!


Ibland funderar jag på om tiden jag lägger ner på Gårdsbackens blogg verkligen är värt det... Men oftast hinner jag bara tänka tanken så blir jag påmind om hur många underbara människor jag blivit bekant med genom bloggen och så tänker jag istället... Självklart är det värt dessa timmar!!!


Är den inte fantastiskt vacker???

Idag när jag tittade ner i brevlådan för att kolla dagens post så låg där ett paket från en av mina käraste läsare... Gissa om jag blev nyfiken på paketet, det kändes som julafton!!!


Stickad med otroligt fina detaljer... <3

Jag hann bara innanför dörren så öppnade jag paketet och när jag såg vad som låg där i fick jag fram ett ljud... Åhhhh!!! Så snyggt!!! En vackert stickad cerisrosa kofta och en söt liten matchande mössa därtill...


I min allra vackraste favoritfärg!!!

Jag känner mig så fin i min nya kofta, den passar perfekt för att inte tala om den fina lilla mössan, den är redan en favorit. Jag är förmodligen finast i byn i mina nya kläder... :))

Tusen tack, kära Du, som stickat detta till mig... Jag känner mig hedrad!!!


Kontakta Gårdsbacken
gardsbacken@telia.com



2 kommentarer:

  1. Wow, what a beautiful set! Perfect color and totally cute. You will turn heads when you go to town, for sure!

    October hugs! K.

    SvaraRadera
    Svar
    1. It really is and you are perfectly right, I'm gonna be the most welldressed girl in Town or in the village... ;)) People are gonne twist their necks...

      Kram!
      /Paula

      Radera