fredag 1 augusti 2014

Gårdsbackens Bowmore


Extra skoj var det att Gårdsbackens Bowmore med familj besökte oss under lördagens tävling på Gotland... Jag blir lycklig varje gång jag får träffa någon av våra valpar... <3


Hur stilig är man inte då?

Familjen har sommarhus på Gotland så det passade ypperligt för dem att komma och titta på tävlingen, perfekt miljöträning för Bowmore, Jamie också.

Fame och Lime blev jätteglada att träffa honom igen och de fick inte nog av varandra, de skulle förmodligen busa fortfarande om vi inte satt stopp för det tillslut... ;)) De fick i alla fall busa runt en stund på ängen och det gillade dom skarpt.


Fame och Lime hälsar på Jamie.

Ganska snart drar leken igång...

De är så lyckliga av att leka tillsammans...


Lime och Jamie hängde mycket som småvalpar också, här mäter de
snabbheten...

Jag känner en sådan stolthet över våra valpar varje gång jag träffar dem. De är så fina och lever i sådana omtänksamma familjer som tar hand om dem på bästa sätt. Det värmer mitt mattehjärta när jag ser vilka fantastiskt vackra och trevliga hundar det blivit av dem... <3


Lime, Fame och Jamie... <3


gardsbacken@telia.com





4 kommentarer:

  1. Oh, Jamie is just the richest color, isn't he? Like the best dark chocolate you can imagine. He is somewhat like Lime in markings and eye coloring, with equal amounts of joy in living.

    Hooray for Jamie! K.

    SvaraRadera
  2. Urtjusiga! Känner de igen varandra? Eller trivs de bara bra ihop ändå? Måste vara härligt att se dem busa loss :)

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hej på er bästa vänner <3

      Jo, de känner helt klart igen varandra. Fame blir som valp på nytt och busar loss med sina valpar. De är så lyckliga tillsammans! Jamie gör sig stor och ståtlig för att uppvakta sina damer... <3 De älskar att sträcka ut och springa ikapp... :))

      Kramar till er alla!

      Radera
  3. Alle Fames valpap är så snygga, och Jamie han är ståtlig också. Det ser ut som om han har en engel tecknad på bröstet, en skyddsängel kanske. Och jag undrar samma fråga som Kattis.
    Kram

    SvaraRadera