torsdag 21 augusti 2014

Rensat bär...


Jo... det tar jättelång tid att rensa 50 liter blåbär...


Att rensa 50 liter blåbär är inte gjort på en handvändning... :// Speciellt inte när
man plockar med bärplockare och får halva skogen med sig hem...


Men... nu är det gjort!!! Det känns bra kan jag villigt erkänna... :))

Jag tänker inte bjuda på så mycket mer idag... Jo, en sak till förresten... När vi besökte Östersund så blev vi stoppade av rött ljus där sent på kvällen, det blev en trevlig överraskning, se själva... :))



Så här skulle alla rödljus se ut... :))

 
Follow your heart... <3




gardsbacken@telia.com



1 kommentar:

  1. Plockning må vara hänt, det är trevligt och utomhus och ger synliga resultat å så där... men RENSNING!!!?? Näää... Jag har till och med blivit tvungen att sansa mig med svamp-plockningen och rensa i skogen (med minskad plockmängd som följd) för att rensningen hemma - den blir helt enkelt inte av. Så jag är grymt imponerad av att du får 50 liter bär rensade... Kram från Kattis

    SvaraRadera