måndag 4 februari 2013

Man är inte äldre...

...än man gör sig... :))




-Det är en konstig matte vi har... :))

Jag blir så löjligt glad när solen skiner och dagarna är underbara. Hundarna är vana och tittar bara lite konstigt på mig när jag får mina fnatt... :)) Dom älskar givetvis också att leka i snön och tycker nog att det är ganska skoj ändå!


Vad skoj vi har matte!

Tyvärr är jag inte lika vig som i ungdomens dagar, utan liknar väl mer en säl än något smidigare, men det bjuder jag på!









Hundarna blir snöduschade...

Skoj har vi i alla fall och på söndagen fick hundarna en promenad som hette duga och inte nog med det, det blev att vallningspass med dem alla efteråt också...


Vad gör hon nu då?

Fötterna upp och huvudet ner... :/


Jo, det stämmer,
 på kvällen var vi trötta!




Gårdsbacken
Paula Lundberg & Dan Westman
# +46 706597199




8 kommentarer:

  1. Vilken underbar rubrikbild!!!!Hahahaa, Härliga bilder på dig och vovvarna i snön, ni ser ut att ha väldigt roligt! Avis? Absolut! Stor KRAM

    SvaraRadera
    Svar

    1. Du får komma och leka med oss nån dag ;))

      Kram!
      /P

      Radera
  2. Vilka underbara vinterbilder och vad kul ni verkar ha, du och hundarna! Skulle gärna vilja vara med er och busa i snön :)

    Tack för att du delar med dig av alla fina bilder!

    Kram från Lena.H

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hej Lena!

      Jag blir på så otroligt bra humör av att vara ute när solen skiner, naturen blir så vacker och jag blir på allra bästa lekhumör :))

      Tack för att du vill ta del av våra bilder.

      Kram!
      /P

      Radera
  3. Man ska leka så länge man lever :) Billy önskar nog att han var där och lekte han med, han tackar aldrig nej till lite lek ^^

    Älskar din mössa!!

    kramar från oss

    SvaraRadera
    Svar

    1. Så sant som det var sagt :))

      Det vore alldeles underbart att ha Billy här på lite bus!

      Kramar till Er!
      /P

      Radera
  4. Look at you, you snow bunny! What happy pictures and of course this further confirms the universality of dogs loving snow showers (and girls never losing their love of playing in the snow).

    Kramar! K.

    SvaraRadera
    Svar
    1. That was kind of you Kelly...
      calling me bunny ;))

      The first animal I thought of myself was seal or perheps elephant :/

      Kramar till dig!
      /P

      Radera