måndag 15 juli 2013

Förslag på blogginlägg?


Vi på Gårdsbacken kommer att blogga för Granngården igen... :)

Denna gång i mitten av augusti och några veckor framöver. Jag skulle gärna se att ni, mina kära bloggläsare, fick känna er lite delaktig och undrar därför om ni har något förslag på blogginlägg som Gårdsbacken kan berätta om i text och bild... och som publiceras på Granngårdens blogg Grannlivsbloggen

Så skriv gärna några rader, endera som  kommentar här på bloggen, eller mejla mig på gardsbacken@telia.com




Gårdsbacken
Paula Lundberg & Dan Westman
# +46 706597199
 
 
 
 
 


5 kommentarer:

  1. Ja, när jag nu får tillfälle att önska, så ber jag allra ödmjukast om att få lite uppdatering om min 'souldog' Gimmie. Jag tycker det har varit mycket brunt ett tag nu;-) Nu önskar jag läsa om lite bus av både Gimmie och Champis:-)

    Men å 2a sidan så skriver du alltid mycket läsvärt och underfundigt om det mesta så vad du än kommer delge oss på Granngården kommer jag läsa med lika stor behållning som ALLTID. Det går inte en dag utan att jag tittat in i bloggen med hopp om fin uppdatering.
    Stor kram till er alla 2 & 4 benta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har så rätt... Gimmie har kommit lite i skymundan av de brunpälsade en tid. Och Champis också för den delen.
      Det måste bli ändring, jag kommer bland annat att göra ett inlägg om Champis och Gårdsbackens nykläckta små kycklingar.

      Tack i övrigt för väldigt snälla ord, det glädjer mig mycket att ha dig som besökare och en del av Gårdsbackens familj... :)

      Stor kram till dig också!
      /Paula

      Radera
  2. Dear Paula,

    It would be great to read more about Champis and Gullina :) (Gustav loves to listen to their stories) I would like read about your everyday life (like cooking, activities etc.), and the farm.

    Kram!
    Timea

    SvaraRadera
    Svar
    1. Timea!

      Thank you very much for your comment, I really appriciate to hear from you. Champis is certainly gonna be written about in one post for Granngården.

      I'm gonna think about something of what you wrote about the "everyday life" at Gårdsbacken.

      Take care of yourself and give Gustav a pet from us and a hug to you.
      /Paula

      Radera
  3. Of course, I agree with both Nonne and Timea!

    In particular, it would be lovely if you wrote about why you and Danne chose the particular breeds of sheep and chickens that you have. Sharing your thoughts on this may remind your readers how important it is to choose the correct temperament (whether dog, cat, sheep, etc.) so that the animals and their owners are happy and live peaceably.

    Of course, anything you write brings sunshine to the day!

    Kram! K.

    SvaraRadera