fredag 26 juli 2013

Sommarstugan vid havet...


Jaaaaaaaa!!! Äntligen!!! Vi har spenderat några dagar i vår underbara sommarstuga vid havet!!!



Jag kan varenda sten och näst intill vartenda gruskorn på denna strand...

Jag har så underbara sommar och semesterminnen från vår sommarstuga vid havet. Hit åkte vi, hela familjen, när mamma och pappa var lediga och vi njöt av vara där, lika mycket då som nu...



På kvällen ligger vi i våra solstolar på soldäck och läser en god bok...


Jag kan varenda sten, varenda klippa och nästan vartenda gruskorn på stranden. Att få sitta på en klippa och blicka utöver havet med ett glas gott vitt vin i min hand och bara njuta av den magnafika utsikten och känna havets underbara doft i min näsa... det är lycka... <3



I caught the sun in my glass of white wine and I'm one happy girl...


Hundarna trivs där vi trivs och de har varit enastående duktiga. De har varit tillsammans med oss nere på stranden hela dagarna och det är nästan så att jag tror att de också behöver lite sol och bad, då de ibland väljer att lägga sig mitt på stranden istället för att gå i skuggan...



Stugan vid havet i mitt hjärta... <3


Nu har jag laddat mina batterier... :))




Gårdsbacken
Paula Lundberg & Dan Westman
# +46 706597199




6 kommentarer:

  1. Ser ju helt underbart ut!! Vi har också tillbringat några härliga dagar ute till havs :) Lycka till på kommande tävlingar! Kram AnnSofie och Fox

    SvaraRadera

  2. Ja, havet är verkligen välgörande... :)
    Tack detsamma!

    Kram!
    /Paula


    SvaraRadera
  3. Ah, glorious! A girl, her man, their dogs, a nice glass of wine by the sea and lots of fika! :)

    Stor kramar! K.

    SvaraRadera
    Svar

    1. It cant be any better... ;)

      You know how a fika tasts at sommarstugan!

      Kram!
      /Paula

      Radera
  4. Ja doften och ljudet vid havet är balsam i själens boning. Likaså doften av mossa och ljung på en solvarm klippa i skogen<3 Kram

    SvaraRadera
    Svar

    1. Lycka och frihet för mig är när jag står på en speciell klippa, håller upp mina armar, känner vinden mot kroppen och i det ögonblicket tar jag ett djupt andetag och andas in... havet!!!

      Kram!
      /Paula

      Radera