måndag 11 november 2013

250 000 besökare...


Jag är bara så omåttligt stolt över mina 250 000 stycken besökare som tittat in på Gårdsbackens blogg så här långt.

Jag vill ge alla Er, mina bästa bloggläsare en STOR kram och fortsätt gärna att titta in... Det är för Er jag skriver... <3





Det känns som om jag skulle vilja fira det lite... Har ni några förslag på hur? Picknick bland höbalarna i lagårn, dela en morot med Champis, bada med gässen eller varför inte fira med en grillad korv med bröd, nere på Oxnäset???

Kontakta Gårdsbacken
gardsbacken@telia.com


2 kommentarer:

  1. Hej Paula! Härligt att du har fått så många besökare att läsa din blogg, och som jag har skrivit tidigare..... Så har ni VÄRLDENS bästa blogg och det är säkerligen flera som håller med mig... KLART att ni skall fira och vad passar perfekt? Jo en picknick i lagårn då får alla ``ullbollar´´ dvs fåren, alla ankor och hönsen och underbara Champis vara med i firandet. Då dom alla har fått vara med å gett många ``avtryck´´ i din blogg, och till sist. En värmande brasa å en å annan grillkorv till husse å matte, kanske en mums bit till vovvarna? Det låter ju helt perfekt, stor kram till alla er på Gårdsbacken. Mvh/ Lena å Schäfer gänget

    SvaraRadera
    Svar

    1. Tack Lena, det var verkligen snälla ord... :)

      :) Jag kan se oss allihopa, sittande i ett virrvarr av höns, får, kaniner och ystra hundar och skrikande gäss, kanske med en smörgåstårta framdukad. I den borde det finnas något som faller oss alla i smaken. Och tänk om vi hade kunnat bjuda in alla bloggläsare, DET vore något!!!

      Kramar till dig!
      /Paula

      Radera