tisdag 26 november 2013

Gimmieluringen...


Nu börjar jag se ett mönster...

Eftersom det är vinter och det snöar ibland så har alla hundarnas leksaker, som på sommaren är ute i trädgården, fått flytta in i köket. På senare tid har jag, trots att trott att jag burit in alla, ändå hittat leksaker utomhus... Hhmmm!!!

De senaste tre dagarna har jag dock fått svaret, det är Gimmie som är den skyldiga. På sommaren står vår ytterdörr nästan alltid öppen, till skillnad, så klart, nu på vintern... Nu är den istället alltid stängd. Men på morgonen när jag gör bort lagårn så lämnar jag ibland dörren öppen medan jag fyller upp vatten i djurens hinkar. Det är då, när jag vänder ryggen till, som Gimmie springer in i köket och hämtar grejar och bär ut på gården.

I morse bar hon ut "svartfåret" och lekte med det som aldrig förr... :))


Luriga Gimmieluringen... <3
 
 
Ja men... låt hon göra det då, kanske ni tycker? Men grejerna hamnar under snön och så flisar snöslungan upp dem i tusen bitar... :(
 
 
Ha en bra dag!!!
 
 
 
Sänd ett mejl...
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Giimmmmmiiieee!!!! She is so awesome :)

    Thanks for the big warm cyberhug last night! I finally warmed up.

    Kram! K.

    SvaraRadera

  2. You are welcome and you was worth it... <3

    SvaraRadera