torsdag 7 november 2013

De sämsta bilderna...


Att alltid ha kameran till hands har blivit en livsstil för mig och jag brukar säga att jag använder kameran lite som en jägare använder sitt gevär...


Här är det Lime som skuttar och leker med en pinne...

Jag tittar genom kameran som en jägare tittar i kikarsiktet på sitt gevär och så trycker jag av... exakt när jag ser en bra bild genom linsen...

Det är i alla fall grundtanken, sen blir det inte alltid så bra bilder som jag har tänkt men det är en annan sak... Digitalbilderna gör det möjligt att fota mängder av bilder för att i slutändan få ett par som är riktigt bra. Tänk så många bilder som raderas... :))



-Nu springer du ur bild, Lime!!!

Jag gör lite annorlunda idag och bjuder er på på dagens sämsta bilder, de bilder som i vanliga fall hamnar i papperskorgen... Håll till godo!!!


Hhmmm, rumpnissar på bild, eller...?

Och så avslutningsvis så kommer en bild på Herr Larsson och för er som inte hängt med i tidigare inlägg, så är det Gårdsbackens avelsbagge för i år. Visst är han fin?


Herr Larsson i hhmm, närbild... :))


Kramar på er alla... :))

Kontakta Gårdsbacken
gardsbacken@telia.com




1 kommentar:

  1. But even your "bad" pictures tell a story! And there's that rumpnisse thing again.....

    I'm glad we already know how handsome Mr. Larsson is, because from that picture we only know that he can shake his head!

    Ha en bra helg! K.

    SvaraRadera