onsdag 6 november 2013

Finns det hjärterum så finns det stjärterum...


Mitt loppisfynd för hundra spänn blev verkligen en hit.

Hundarna älskar den stora blå hundbädden i gedigen plast. I den har jag ett par gamla filtar som gör att hundarna kan knö ner sig lite skönt och mysigt... Om Fame och Gimmie har lagt sig på var sin sida så händer det att Lime absolut ska ligga där hon också, även om det blir rejält trångt... :))


Mattes små raringar... <3






Kontakta Gårdsbacken
gardsbacken@telia.com


3 kommentarer:

  1. Hej skal vi hoppa över små, de ser ganska stora ut där i baljan. Och jag som trodde, att ni hade ett stort hus.
    Jag älskar bilden, den är så rolig.
    Love from F

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha...
      Huset är på 250 kvadrat, så plats finns det gott om, trots detta ska de absolut knö ner sig tillsammans. Jag la ut denna bilden på Gårdsbackens facebooksida också och jag tänkte faktiskt tanken att folk kanske tror att vi är väldigt trångbodda... ;)) Och kanske tycker synd om hundarna som måste trängas... :))

      Have fun!!!
      /Paula

      Radera
  2. Who new that an authentic plastic flea market dog bed would be such a luxury? That is a great snuggery for the girls.

    Please give them each a kiss on the top of their sweet heads for me! K.


    SvaraRadera